Witaj w centrum wsparcia

W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń i polepszenia jakości obsługi klienta, używamy specjalnego systemu obsługi złoszeń. Każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny numer, którego możesz użyć do śledzenia postępów rozwiązywania Twojego problemu w trybie online. Dla Państwa wygody oferujemy dostęp do pełnego archiwum oraz historii wszystkich poprzednich zgłoszeń. Do zapewnienia efektywności procesu wymagane jest podanie poprawnego adresu e-mail.

Aby zamówić odbiór gwarancyjny urządzenia prosimy w polu szczegółu zgłoszenia podać następujące dane:
- model telefonu
- numer IMEI
- opis usterki
- numer kontaktowy

Przepisy rozporządzenia UE w sprawie ogólnej ochrony danych (RODO) obowiązują od 25 maja 2018 r. Zapewnia to Twoim danym wyższy poziom bezpieczeństwa i ochrony. Można zebrać określone informacje o Tobie, takie jak: imię i nazwisko, numer ubezpieczenia społecznego, adres e-mail, numer telefonu itp.

Otwierając pozyskanie danych , prosimy o wyrażenie zgody na prawidłowe wdrożenie tych przepisów.

Jeśli chcesz, abyśmy usunęli zgromadzone dane osobowe, prześlij nam prośbę na adres office@allview.ro z konta e-mail używanego do pozyskiwania, wraz z numerem biletu.

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!