Witaj w centrum wsparcia

W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń i polepszenia jakości obsługi klienta, używamy specjalnego systemu obsługi złoszeń. Każdemu zgłoszeniu przypisywany jest unikalny numer, którego możesz użyć do śledzenia postępów rozwiązywania Twojego problemu w trybie online. Dla Państwa wygody oferujemy dostęp do pełnego archiwum oraz historii wszystkich poprzednich zgłoszeń. Do zapewnienia efektywności procesu wymagane jest podanie poprawnego adresu e-mail.

Aby zamówić odbiór gwarancyjny urządzenia prosimy w polu szczegółu zgłoszenia podać następujące dane:
- model telefonu
- numer IMEI
- opis usterki
- numer kontaktowy

Przepisy rozporządzenia UE w sprawie ogólnej ochrony danych (RODO) obowiązują od 25 maja 2018 r. Zapewnia to Twoim danym wyższy poziom bezpieczeństwa i ochrony. Można zebrać określone informacje o Tobie, takie jak: imię i nazwisko, numer ubezpieczenia społecznego, adres e-mail, numer telefonu itp.

Otwierając pozyskanie danych , prosimy o wyrażenie zgody na prawidłowe wdrożenie tych przepisów.

Jeśli chcesz, abyśmy usunęli zgromadzone dane osobowe, prześlij nam prośbę na adres office@allview.ro z konta e-mail używanego do pozyskiwania, wraz z numerem biletu.

Utwórz nowe zgłoszenie


Proszę podać jak najwięcej szczegółów problemu - pomoże to nam szybciej go rozwiązać. Jeśli chcecie Państwo dodać coś do istniejącego zgłoszenia, prosimy o zalogowanie się.

Sprawdź stan zgłoszenia


Udostępniamy historię wszystkich Państwa zgłoszeń wraz z naszymi odpowiedziami.

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!